"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



divendres, 8 de juny del 2012

Carnisseria

He recordat la cançó de l'Ovidi en veure el dibuix sobre el què Jesús M. Tibau proposa el seu 249è joc literari. I com que és divendres, i tampoc espere molt més del meu cervell a aquestes altures, quasi que deixe dibuix i cançó, i me'n vaig a pensar --sàdicament despistat-- en la vida, tan folla... Bon cap de setmana!






10 comentaris:

  1. Doncs, molt ben pensat! I jo també me'n vaig a pensar...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però jo, per si de cas, he amagat els ganivets, que acabe de veure el telediari i no és cosa d'anar jugant...

      Elimina
  2. Crec que no s'ha gravat el meu comentari! Deia que sempre és un petit plaer començar el cap de setmana amb la veu de n'Ovidi. Que tinguis un molt bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, porquet! La veu, la mirada, els gestos... Realment, l'Ovidi --actor, abans que cap altra cosa-- sempre anava molt més enllà de cantar o recitar... Salut!

      Elimina
  3. Aquesta cançó de l'Ovidi no l'havia escoltada mai.

    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo la coneixia de veure'l en directe: com es veu en el video, tot un espectacle... Sembla que anava a incloure-la en el disc "Verí Good", que no va poder acabar. En l'Antologia editada l'any 2000 hi ha un enregistrament --l'únic que conec-- fet en directe al Teatre Principal de València. Salut i gràcies!

      Elimina
  4. BOna pensada Ovidi parla per tu ! bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat, Elfreelang, és que entre que em va semblar que la cançó li pegava, i --sobretot-- que em va agafar en un moment de gossera, no em vaig poder resistir. En tot cas, la cançó m'encanta, tant per la lletra (de Jaume Subirana) com per la forma en que l'Ovidi la interpreta... Moltes gràcies!

      Elimina
  5. ens cau bé. Vos ens cau bé i segur que farem bones amistats, vingui a can Bogarde, la casa on tot conclou a cada començament....vingui, sisplau, deixi missatges de suport, sigui bogardià! Moltes gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Salut, companys! Tot bon barcelonista duu dins un bogardià de cor, així que per allà ens veurem també. Benvinguts a casa vostra i moltes gràcies!

      Elimina