"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



dimarts, 17 de gener del 2012

Quinze


Hauria pogut triar Julia, per allò del nom i perquè ja saps que Lennon m'agrada molt, i aquesta cançó en particular (Julia, seashell eyes, windy smile...) més encara. En canvi, per assumpte, potser que m'hauria inclinat per Aniversari, tot i que també havia pensat que, tenint en compte els teus gustos (al primer concert que ens vinga a mà, ja farem per arreglar-ho), igual t'hauries estimat més alguna com A vegades. Al remat, però, faré com els Amics, perquè ja ho van dir els Beatles encara que no fóra en el Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band: I'm glad it's your birthday, happy birthday to you. Per molts anys, Júlia!





7 comentaris:

  1. Doncs feliç aniversari a la Júlia, ara me'n torno a escoltar els Beatles, que m'he quedat a mitges en obrir els comentaris... :)

    ResponElimina
  2. Fer anys, més enllà del que es puga pensar, acaba sent un acte de constància. Feliç vida per a la Júlia!

    ResponElimina
  3. Diu Júlia que moltes gràcies, Carme :) Ja veus que em vaig quedar només amb el Paul, però em va agradar la marxeta que li posa...

    I moltes gràcies també a tu, Senyoreta (i content de veure't de nou per ací). La frase, per cert, magnífica... Salut!

    ResponElimina
  4. fer anys és el millor que ens pot passar. de fet, és l'única manera de viure.

    i altres cançons que se m'acudeixen per sonoritzar l'entrada:

    http://www.youtube.com/watch?v=iKqbCXy2MwE

    i aquesta

    http://www.youtube.com/watch?v=ZGRHHdRDLDk

    i això, amb uns dies de retràs, molts d'anys!

    ResponElimina
  5. Vaig tard, però mai és tard per a desitjar per molts anys!

    ResponElimina
  6. Tens tota la raó, imma. I més quan encara s'està a l'edat en què fas esforços per tindre'n més i no menys... Gràcies, també, pels suggeriments musicals: la primera se m'havia passat, però amb la segona --que si que hi vaig pensar, ho reconec-- no he volgut arriscar-me a que no em dirigira la paraula mai més ;)

    ResponElimina
  7. Arribes just a temps, porquet: diu Júlia que moltes gràcies!

    ResponElimina