"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



divendres, 26 de març del 2010

Oscil·lant

En els últims dies em van els ànims un poc com la temperatura: refresca per la matinada, a migdia fa bo, després tot torna a refredar-se... o a la inversa. Meteorològicament, està clar que això de l'amplitud tèrmica és fenòmen típic d'aquestes primeries de la primavera. Emocionalment, potser també. O no. El cas és que, instal·lat una vegada més entre la indecisió i la ciclotímia, sense tindre clar cada dia que posar-me ni cada nit que llevar-me, no he estat capaç de triar-ne només una, com ve sent habitual per acomiadar setmana. Per no saber, no sabia ni quína posar primer; trieu vosaltres. Bon cap de setmana. I alerta amb els costipats (sobretot, amb els emocionals).



3 comentaris:

  1. Jo Sabina. I bon cap de setmana. No et queixaràs. B7ss

    ResponElimina
  2. Ho haguera jurat... Busca bé en el calaix, que estic segur que està allí. Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  3. Hola, Pep. Com et vaig dir ja he trobat el teu raconet a la blogosfera... m'alegre de vore't per ací.
    Jo, em quede amb Sabina... igual un altre dia amb els Beatles...

    ResponElimina