"Malament, si les teues opinions no són conseqüència de les teues passions; pitjor encara, si les teues passions són conseqüència de les teues opinions". Joan Fuster



dimarts, 16 de març del 2010

Arrels populars

No, no són dolçainers. Segur que els coneixeu: se'n diuen Dropkick Murphys, són de Boston --d'origen irlandés, evidentment--i jo no en sabia res d'ells fins que vaig veure "Infiltrados" de Martin Scorsese: crec que la seua cançó és el que més em va agradar de la pel·lícula. Tinc una debilitat reconeguda per la música folk irlandesa, més o menys neta o en combinacions diverses. O siga, des de Chieftains fins a aquesta cançó ("I'm Shipping Up to Boston") que no m'ha semblat malament per descansar de pasdobles a mitja setmana de falles. Per a un altre dia, "The State of Massachussets" o "The Spicy McHaggis Jig", totes dues en la línia. Per cert, treuen disc nou ja mateix.





A mi, demà, la feina em torna a dur cap a Madrid. I, vistes les interessants espectatives per a aquesta vesprada-nit, probablement donaré per complidament coberta la meua dosi fallera d'enguany. Des d'allí mateix ja faré marxa, amb tota seguretat cap a braços acollidors i serres o mars un poc més tranquil·lets; però --privilegis de l'edat-- improvisant un poc sobre la marxa i segons bufe el vent. Vigileu que no se'n quede ni una sense cremar, i diumenge ja ho repassaré jo per si de cas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada